mandag den 10. februar 2014

Uge 27+4

Mig
  • Vægt: + 1,5 kg
  • Mave: Pæn, rundt, lige midt på
  • Kondition: Ikke-eksisterende
  • Humør: Glad, gnaven, glad, gnaven
Baby
  • Vældig livlig
  • Har endnu ikke fanget, at det hedder sove om natten. Ikke lege "hvor-hårdt-mon-jeg-kan-losse-til-mors-ribben-leg".
  • Tung (og der er stadig 13 uger tilbage - shit)
Glade tanker:
  • Det bliver fantastisk at få hende ud og holde hende, made hende, trøste hende
  • Min hr. Kæreste bliver jordens mest fantastiske far for min lille pige
  • Bliver hun mørk- eller lyshåret?? Spændende spændende
  • Har set det sødeste sengetøj fra Sebra, som jeg glæder mig til at købe til hende
  • Skal vi ikke snart ud og kigge på barnevogn???
Dystre tanker:
  • Vil hun kunne lide mig? Hvad hvis jeg ikke kan få hende til at smile??
  • Vil jeg nyde den første tid nok, når jeg nu skal læse imens? Tiden kommer til at gå alt for hurtigt garanteret...
  • Hvordan skal det komme til at gå med hushold OG baby? Det halter ligesom nok i forvejen...
  • Bevidsthed om hvad 'fødsel' egentlig indebærer. 
  • Bare jeg nu går tiden ud. Og helst ikke for mange dage over.
Forbudte tanker:
  • Søvnmangel, kolikbarn, trodsalder, søvnmangel, tøsefnidder, skældud, grænsesøgning, søvnmangel - er det virkelig det hele værd? Det er resten af mit liv. Var det alligevel for tidligt at sætte livet på standby? Selv efter børnene er flyttet hjemmefra, er man jo stadig mor. Glæder jeg mig allerede til børnene er flyttet??? Får jeg nogensinde den der moderfølelse, så de næste 20 år ikke bare skal 'holdes ud'?
  • Hjæææææælp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar